معرفی پروژه های ساختمانی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

می‌دانید که خرید برنج ایرانی کشت دوم در پاییز انجام می شود. برنج کشت دوم، برنجی است که پس از به پایان رسیدن مرحله اول کشت برنج و برداشت آن کشت و تولید می‌شود. اکثر کشاورزان و تولید کنندگان برنج در شمال کشور بر این باورند که برنج کشت دوم از با کیفیت ‌ترین نوع برنج در ایران می‌باشد. به همین علت همواره در این فکر هستند تا روش‌هایی جدید را برای تولید برنج ‌های کشت دوم به کار ببرند تا کیفیت این برنج‌ ها از آن چیزی که هست بالاتر رود. از معروف ترین ارقام برای فروش برنج کشت دوم می توان به برنج طارم هاشمی کشت دوم و برنج کشت دوم بینام اشاره کرد.

کشت برنج با کیفیت طارم هاشمی

تولید انواع برنج کشت دوم طارم هاشمی و محلی، از جمله روش‌هایی است که با این هدف انجام می‌شود تا کیفیت ارقام برنج بالا رود. به طور کلی مصرف برنج کشت دوم طارم هاشمی و محلی در ایران توسط دسته‌ای از مردم بسیار زیاد است و بسیاری از خانوارهای ایرانی این برنج را به عنوان وعده غذایی اصلی خود مصرف می‌کنند. کیفیت بسیار بالای تولید و پخت عالی انواع برنج کشت دوم طارم هاشمی و محلی، از جمله دلایل اصلی است که این برنج را به پرمصرف‌ترین برنج‌های ایرانی تبدیل ساخته است.

دانه‌های یکدست و بلند قد انواع برنج کشت دوم طارم که ظاهری قلمی و خوش فرم دارند، عطر بسیار خوش این نوع برنج‌ها که چه در حین خرید برنج ایرانی و چه پس از پخت بسیار عالی بوده و طعم عالی این برنج‌ها که تا مدتی زیاد پس از پخت همچنان لذیذ و عالی می‌باشد، از جمله دلایل مهم مصرف بسیار بالای انواع برنج کشت دوم طارم به شمار می‌رود.

در صورتی که قد کشیدن و ری کردن برنج برای شما مهم می‌باشد، باید بدانید که با انتخاب برنج کشت دوم طارم هاشمی به این خواسته خود خواهید رسید. در ادامه به مهم‌ترین نکاتی که باید برای خرید برنج طارم هاشمی کشت دوم هاشمی بدانید اشاره می‌کنیم.

نکاتی درباره خرید برنج کشت دوم طارم هاشمی و محلی

پیش‌تر نیز گفتیم که برنج کشت دوم طارم هاشمی و محلی به عنوان برنج‌های با کیفیت شمالی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در نتیجه قیمت برنج این نوع ارقام به نسبت انواع برنج‌های عرضه شده در بازار بالاتر است که البته این افزایش قیمت برای محصولات گوناگون تحت تاثیر عوامل مختلف متغیر است.

با این وجود هر یک از شما حق دارید تا در صورت پرداخت مبالغ زیاد برای خرید برنج کشت دوم طارم محلی یا هاشمی، محصولی با کیفیت را تهیه کرده و تنها تحت تاثیر شنیده‌ها برنجی نامرغوب و بی‌کیفیت را خریداری نکنید. اما سوال این است که چگونه می‌توان در هنگام خرید برنج شمال کشت دوم طارم هاشمی و محلی، محصولات درجه یک و مرغوب را تشخیص داده و خریداری کرد؟

انواع برنج ایرانی کیفیت بسیار خوبی نسبت به برنج خارجی دارند. اما تشخیص این که کدام نوع از محصولاتی که به عنوان با کیفیت‌ترین برنج کشت دوم طارم هاشمی یا محلی معرفی می‌شوند، کیفیت بالایی که باید را دارا هستند وابسته به دانش و تخصص شما حین خرید برنج می‌باشد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 186 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 14:22

آبشار حمام خدایی :  یکی از جاذبه های دیدنی واقع در روستای پنو گالیکش می باشد. البته اینجا بیشتر به غار حمام خدایی است. این غار در حمام خدایی در ارتفاع 1050 متری از سطح دریا قرار دارد و دارای یک دهانه میباشد.

مسیر دسترسی به آبشار حمام خدایی

لوکیشن این آبشار زیبا گالیکش و در مسیر جاده روستای فارسیان رو تا جایی که از روستای پادلدل عبور کنین و به دو مسیر که تابلو داره پنو و کالپوش میرین و تا انتخای روستا و 5 دقیقه مسیر خاکی می باشد. مسیر را ادامه دهید تا به رودخونه برسید و سمت راست خودتون آبشار را از دور می بینید .

آبشار اولنگ

آبشار اولنگ یکی از زیباترین دیدنی های استان گلستان است که در مسیر جنگل بکر اولنگ است. وارد جنگل اولنگ بشین و منطقه ای در جنگل اولنگ به نام تخته بادو داره که خیلی معروفه و بعد از 5 پیچ به اولین آبشار می رسید که کمتر از 10 دقیقه پیاده روی داره.

فاصله آبشار اولنگ تا شاهرود

این آبشار از شاهرود حدود 55 کیلومتر به سمت آزادشهر بروید

آدرس آبشار اولنگ

برای رسیدن به آبشار بعد از پل آهنی زرد آهنی اولنگ سومین پیچ که روبروی پیچ تندی هست و مسیر دارای شانه خاکی بزرگی داره و سمت راست جاده پاکوب و مالرو میباشد.  راه پیمایش سخت نیست و بدون راهنما هم می توانید به همراه خانواده برای تفریح اینجا را انتخاب کنین.

آبشار دیگری هم هست که در فاصه دورتری قرار دارد که بهتر است همینجا اتراق کنین چرا که مسیر آن آبشارها خطرناک و نیاز به صعود و فرود دارد پس هیجانی نشوید و به خودتون آسیب نزنید.

چه تجهیزاتی برای رفتن به آبشار نیاز داره؟

کوله مناسب ، کفش پیاده روی و لباس مناسب فصل

آبشار شیخ موسی بابل

ییلاق شیخ موسی از توابع بابل در منطقه بند پی شرقی بابل که با بافتی کاملا روستایی و سنتی، در تعطیلات و به‌خصوص در فصل تابستان میزبان گردشگران است.  یکی از جاذبه های طبیعی بسیار دیدنی و جذاب ییلاق شیخ موسی آبشار حاج شیخ موسی می باشد.

آبشار شیخ موسی کجاست؟

آبشار زیبای شیخ موسی در ییلاق  شیخ موسی از توابع شهرستان بابل که یکی از زیباترین، سرسبزترین و خوش آب و هواترین مناطق ایران است، واقع شده است.
به منظور عزیمت به ییلاق حاجی شیخ موسی بعد از خارج شدن از شهر بابل با طی یک مسیر 15 کیلومتری به شهر کوچک گلوگاه می رسند که در کوهپایه قرار دارد. بعد از عبور از گلوگاه و بعد از طی یک مسیر 30 کیلومتری جاده آسفالته و با عبور از دل جنگل سرسبز و رودخانه های بین راه باید یک مسیر 10 کیلومتری را به صورت جاده خاکی طی کنید.

آبشار سران مینودشت

آبشار سران مینودشت مسیر دسترسی بسیار آسانی داره و راحت می تونین همراه خانواده آخر هفته کنار این آبشار زیبا برید. برای رسیدن به این آبشار قبل از مینودشت شهرک صنعتی مسیر جاده آبشار ساسنگ را ادامه بدهید و و بعد از چشمه ای که سمت چپ جاده برید و بعد از 10 دقیقه پیمایش به آبشار خواهید رسید.

آبشار خاک پیرزن در روستای خوش آب و هوای خاک پیرزن در شهرستان علی‌آباد‌ کتول استان گلستان با دارا بودن آبشار زیبا یکی از مناطق مناسب برای گردشگری به حساب می‌آید.

برای سفر به علی آباد کتول تماشای جاذبه های گردشگری حتما باید چند روزی را در این دیار دیدنی ماند پس پیشنهاد می دهم برای اجاره ویلا در علی آباد کتول با شماره 09114481870 تماس بگیرید.

مسیر دسترسی به آبشار خاک پیرزن

لوکیشن این آبشار کمی سخت است و برای خانواده به هیچ عنوان مناسب نیست و حتما باید کفش مناسب پیاده روی داشته باشید و همچنین برای رفتن به آبشار خاک پیرزن حتما لیدر محلی داشته باشید چرا که مسیر تابلو ندارد و پیاده روی با شیب تند بدون پاکوب است. مدت زمان پیاده روی حدودا یک ساعت است.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 180 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 14:20

چه در حال ساخت یک پروژه کاملاً جدید هستید یا اخیراً بازسازی و تعمیر یک ملک قدیمی را شروع کرده اید، بسیار مهم است که چاله های آسانسور خود را بررسی کنید و آنچه را که برای خشک نگه داشتن آنها لازم است بررسی و انجام دهید. ضد آب کردن چاله های آسانسور برای حفظ قابلیت استفاده آنها ضروری است، زیرا آب در گودال می تواند باعث خراب شدن یا زنگ زدگی قطعات شود. یکی از بهترین متریالهایی که این روزها برای استفاده در چاهک آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد فایبرسمنت می باشد ، و قطعا می دانید که دلیل انتخاب این متریال برای اجرای چاله آسانسور با فایبرسمنت چیست؟ در برخی ازکشورها، بازرسان اجازه نمی دهند که رطوبت در چاله آسانسور وجود داشته باشد.

گودال آسانسور چیست؟

آسانسور به طور متوسط ۲۰۰۰۰ نفر را در سال جابجا می کند. این بدان معناست که در یک ساختمان معمولی با آسانسور، حداقل ۵۴ نفر برای رسیدن به طبقه بعدی به این قطعه از تجهیزات متکی هستند. ماشین آلاتی که انتظار می رود روزانه این بار را حمل کنند و به طور مداوم در اوج ایمنی کار کنند، باید بر پایه ای قوی برای کمک به جریان همه چیز به عنوان یک سیستم کلی تکیه کنند.

این فونداسیون، مشابه سیستم عامل آسانسور، در زیر زمین در جایی است که به آن چاله آسانسور می گویند، بخشی از آسانسور که افراد زیادی با آن آشنایی ندارند. چه آسانسور مسکونی و چه باربری، اکثر آسانسورها دارای چاله آسانسور هستند. این گودال، اگرچه معمولاً برای مسافران قابل مشاهده نیست، اما نقش اساسی در رساندن شما بدون زحمت به طبقه بعدی ایفا می کند.

گودال آسانسور (یا چاله آسانسور) فضایی است که درست زیر طبقه همکف قرار دارد. این فضای چهار دیواری هسته پایه آسانسور شما است. حفاظت از فونداسیون آن بخش ضروری برای نگهداری آسانسور شما در شرایط عالی، ایمن و روان برای مسافران است. یک چراغ روشنایی گودال را به همراه برخی تجهیزات فولادی، چند قطعه فلزی ضخیم سیم پیچی (بافر) و اغلب اوقات یک سیستم پمپ برای کمک به حذف هر گونه آبی که ممکن است وارد شود، روشن می کند. دو نوع اصلی سیستم آسانسور وجود دارد و هر کدام دارای ماشین آلات مختلفی در چاله های خود هستند: گودال آسانسور هیدرولیک گودال آسانسور کششی

اجرای چاله آسانسور با فایبرسمنت

با توجه به تحقیقات انجام شده در زمینه ساخت و ساز های سبک و جلوگیری از ایجاد خسارات ناشی از زلزله ، به این مهم دست یافتیم که می توان برای پوشش دور چاه آسانسور بجای استفاده با مصالح رایج سنتی دورچینی از سیستم نوین ساخت و ساز خشک “درای وال” فایبرسمنت استفاده کرد.

 در این نوع پروژه پس از شاسی کشی و قاب بندی اسکلت آسانسور و مراحل نصب متعلقات آن ، با اجرای سازه گالوانیزه استاد و  رانر جهت زیر سازی و نصب پانل فایبر سمنت دور چاه آسانسور را محصور می نماییم که با روش فوق می توان فضاهای باز و قابل رویت  همانند ورودی درب آسانسور ، راهرو ، راه پله و … را با انواع طرح های مدولار و طرحهای دکوراتیو (سنگ،چوب،چرم) و یا روش سایدینگ( کرکره ای) با فایبرسمنت طرح چوب طولی اجرا نمود .

مزایای نصب فایبر سمنت دور چاهک آسانسور

۱-    حذف تیغه چینی سفالی یا بلوک سیمانی و سنگینی وزن وارده بر سازه .
۲-    حذف پلاستر (اندود) گچ خاک و سفید کاری ویا سیمان کاری (آستر و رویه) داخل دیوار چاه آسانسور .
۳-    حذف نماکاری سنتی سنگ و سرامیک و… با استفاده از مصالح نوین فایبر سمنت برد .
۴-    مقرون به صرفه با توجه به سرعت زمان اجرا و نصب آسان ، نسبت به سیستم سنتی
۵-    “درای وال” فایبرسمنت ضد رطوبت و ضد آب .
۶-    ضد حریق و مورد تایید سازمان آتش نشانی .
۷-    قابلیت رنگ پذیری با هر سلیقه .
۸-    دارای ابعاد و اندازه های متنوع نسبت به نیاز کاربردی .
۹-    دارای الیاف گیاهی و دوستدار محیط زیست
۱۰-     فاقد آزبست و هرگونه مواد شیمیایی سرطان زا
۱۱-    دارای انعطاف پذیری جهت اجرای طرحهای منحنی

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 14:15

با توسعه علم و فن آوری مواد در مهندسی عمران، مواد بتنی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار مصالح ساختمانی در سراسر جهان است. مهمترین مزیت بتن، قدرت فشرده سازی آن است. با این حال، نقص های بسیاری برای مواد بتنی وجود دارد، از قبیل عملکرد ضدمیکردگی پایین، استحکام کششی کم و غیره. به منظور غلبه بر نقص مواد بتنی، بسیاری از محققان تحقیقات زیادی برای بهبود خواص بتن، به ویژه سختی بتن انجام داده اند. ثابت شده است که استفاده از الیاف می تواند خواص مکانیکی و دوام بتن را بهبود بخشد. فایبرسمنت برد یکی از این مصالح نوین است.

تفاوت مصالح سنتی با فایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد نسل جدیدی از مصالح ساختمانی

فایبر سمنت برد نسل جدیدی از مصالح ساختمانی متشکل از سیمان، الیاف طبیعی یا مصنوعی به‌ استثنای آزبست و در بعضی موارد سیلیس، آهک و دیگر افزودنی‌ها برای افزایش مقاومت‌های مکانیکی و شیمیایی است.این محصول به‌صورت ورقه‌ای، نواری و تایلی تولید و کاربردهای بسیار متنوع در صنعت ساختمان دارد.شاید یکی از مهم‌ترین دلایل توسعه استفاده ازاین محصول قیمت فایبر سمنت برد می باشد که بسیار مناسب آن مخصوصاً در کاربرد در نمای ساختمان در مقایسه با سایر مصالح باشد.

مزیت استفاده از نمای فایبر سمنت برد

مصالح نوین ساختمان سازی در سالهای اخیر با توجه به گسترش صنعت ساخت و ساز و توسعه فرهنگ شهر نشینی رواج زیادی یافته است. با توجه به اهمیت عواملی همچون کاهش هزینه های تمام شده، کاهش نیروی انسانی درگیر در پروژه، سرعت در اجرای پروژه و در نتیجه اتمام زود هنگام پروژه و کاهش هزینه ها موجب جایگزینی و استفاده از انواع مصالح نوین ساختمان سازی شده است. استفاده از انواع مصالح نوین ساختمان سازی که دارای دوام و استحکام بیشتر، مقاومت در برابر فشارهای وارده و نیروهای طبیعی و ماندگاری و طول عمر بیشتر نسبت به مصالح ساختمانی سنتی باشند مورد استقبال گسترده پیمانکاران و افراد فعال درصنعت ساختمان گردیده است.

ساخت و ساز خشک

امروزه جهت معرفی سازه های جدید به عنوان جایگزین سازه های فلزی یا بتنی و سنگی رایج، اقداماتی صورت گرفته و هدف اصلی آن نیز استفاده از تکنولوژی و انتخاب سازه ای مناسب ، مستحکم و متکی بر مصالح روز دنیا جهت رسیدن به کیفیت مطلوب و صرفه جویی در وقت و هزینه می‌باشد.

یکی از راهکارهای رفع مشکلات ساختمان سازی، کنار گذاشتن ساخت و ساز سنتی یا “پوشش تر” می‌باشد و شامل دیوارهای نما و داخلی اکثر ساختمان هایی می‌شود که از مصالح سنگین (بلوک، آجر، سنگ،چوب …) با زیرسازی ملات ساخته شده اند. این مصالح معایب و عوارض بسیاری از جمله: 1- بالا برد وزن بسیار زیاد بنا 2- کند بودن عملیات ساخت 3- ضایعات زیاد و پرت مصالح 4- ایجاد آلودگی و گرد و خاک در هنگام ساخت و تخریب 5- عدم کنترل کیفیت مصالح متصل کننده (ملات) در زمان ساخت 6- اتصال ضعیف و احتمال ریزش هنگام زلزله و افزایش خسارات مالی و جانی،7- ایجاد خستگی زود هنگام و پایین آمدن کیفیت کار را به همراه دارد.

پانل های سیمانی الیافدار از ترکیب سیمان، آب، مواد معدنی، الیاف سلولزی و سیلیس و توسط ماشین هات چک و دستگاه اتوکلاو فرآوری و ساخته می شوند.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 168 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 14:12

شاید مهمترین چیزی که یک مشتری هنگام سفارش غذا در تالار از آن رستوران انتظار دارد این است که برنج خالص و درجه یک ایرانی در منو غذایی آن رستوران وجود داشته باشد. برنجی که هم خوش عطر باشد و هم خوش پخت.رستوران ها و تالار ها مصرف برنج بالایی دارند بنابراین باید برنج خود را به صورت عمده از مجموعه ای معتبر تهیه کنند. برنج می تواند نقش مهمی در جذب مشتری داشته باشد پس بهتر است که رستوران داران گرامی دقت کافی را در خرید برنج داشته باشند و با خرید مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت مشتریان بیشتری را جذب نمایند. در فروشگاه برنج آرتارایس انواع برنج ایرانی وجود دارد و مدیران رستوران ها می توانند از بین محصولات متنوع ما هر کدام را خواستند انتخاب کنند. در خرید عمده برنج قیمت نهایی بسیار به صرفه تر است و مجموعه برنج آرتا رایس شرایط مناسبی را برای رستوران ها و تالارها فراهم نموده است تا بتوانند به راحتی از برنجی مناسب برای عرضه به مشتریان خود استفاده نمایند. جهت اطلاع از خرید برنج برای رستوران ها می توانید هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید.

محبوبترین برنج برای پخت در رستوران ها و تالارها کدام است؟

برنج طارم از محبوب ترین برنج ها برای پخت در رستوران ها و هتل ها می باشد.از انواع بهترین برنج ایرانی که از مرغوبیت خاصی برخوردار است می توان به برنج طارم اشاره کرد. مبدا تولید و کشت برنج طارم استان مازندران است. طارم به عنوان برنج کم محصول شناخته می شود. انواع مختلف برنج طارم موجود هست که شامل طارم عطری، طارم صدری، طارم سنگسری، طارم هاشمی (ترکیب برنج طارم و برنج هاشمی)، طارم امرالهی و طارم چینی هستند. در این بین از طارم عطری و برنج طارم هاشمی می توان به عنوان بهترین های برنج طارم یاد کرد.

طارم هاشمی در مقایسه با طارم عطری، درشت تر و پخت بهتری دارد که اصطلاحا گفته می شود که بیشتر ری می کند. تنها وجه تمایز این برنج نسبت به طارم عطری، عطر و بوی کمتر آن است. البته این را نباید برای برنج طارم یک ضعف در نظر بگیریم. بیشترین ری را در بین برنج های ایرانی، برنج طارم هاشمی دارد.

برنج ایرانی مناسب برای استفاده هتل ها و رستوران ها

برنج ایرانی در واقع یکی از محصولاتی است که طرفداران زیادی دارد و در سفره های ایرانی با عطر و طعم خاصی که پس از پخت به ارمغان می آورد به عنوان یکی از غذاهای اصلی نقشی مهمی را ایفا می کند. از این رو انتخاب بهترین برنج ایرانی از نوع باکیفیت و خوش پخت آن می تواند تاثیر زیادی در تهیه یک غذای خوب داشته باشد. ویژگی های مهمی از قبیل عطر و طعم برنج، دانه بلند بودن آن و ظاهر مناسب برنج همین طور پخت مطلوب می تواند به عنوان مشخصه های بارز در شناخت کیفیت برنج بیان شود که در قسمت بالا به آن پرداختیم. باید بگوییم انواع برنج ایرانی که در شمال کشور کشت می شوند دارای ویژگی های متمایز و منحصر بفردی هستند که با شناسایی ویژگی های هر کدام می توان بهترین انتخاب را از میان آنها برگزید و با قیمتی مناسب این محصول را خریداری نمود در واقع خرید برنج نه تنها برای مصارف شخصی بلکه برای رستوران ها نیز اهمیت ویژه ای دارد و مشتریان رستوران هایی با سرو غذاهای سنتی ترجیح می دهند که برنج ایرانی باکیفیت استفاده کنند.

بهترین برنج های ایرانی در انواع مختلف در دو دسته برنج محلی و پرمحصول قرار می گیرد و شناخت مشخصات هر کدام می تواند کمک شایانی به خرید مناسب تر این محصول کند. برای معرفی برنج ایرانی مناسب برای استفاده هتل ها و رستوران هامی توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین برنج ها برای رستوران ها و تالارها ایرانی با عطر، پخت و قیمت بسیار مناسب برنج فجر، هاشمی، برنج دم سیاه، طارم، علی کاظمی، شیرودی و … می باشد

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 270 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 14:11

بعضی از افراد اقدام به اجاره دادن ملک موروثی خود می‌کنند. باید ذکر کرد که اجاره املاک موروثی قوانین و شرایط خودش را دارد اما کار انجام نشدنی نیست.

معمولا افراد ترس خاصی نسبت به معامله یا اجاره ملک ورثه‌ ای دارند. این ترس بیش‌تر مربوط به دردسرهای حقوقی و مشکلاتی است که بین موجر (وراث) و مستاجر رخ می‌دهد. در این مطلب از شرایط و قوانین اجاره دادن ملک ورثه‌ ای را شرح می‌دهیم تا با خیال راحت وارد چنین معاملاتی شوید.

شرایط و قانون اجاره دادن ملک ورثه‌ای

در اجاره خانه ورثه‌ای باید به یک سری نکات حقوقی توجه کنید تا هم معامله شما از نظر قانونی درست باشد، هم اینکه در آینده با مشکلات حقوقی روبرو نشده و اسیر دعاوی ملکی نشوید. در ادامه هر یک از این نکات را توضیح می‌دهیم.

  • داشتن گواهی انحصار وراثت

اگر مالک خانه فوت کرده باشد، بدون داشتن گواهی انحصار وراثت، ملک قابل معامله نیست. بنابراین برای اجاره خانه ورثه ای حتما باید انحصار وراثت انجام شده باشد و گواهی آن در دسترس باشد. از نظر قانون صرفا گواهی انحصار وراثت است که وراث و میزان سهم هر یک را مشخص می‌کند. بنابراین از دید قانون بدون داشتن گواهی انحصار وراثت، نمی‌توان روی ملک هیچگونه معامله‌ای انجام داد. بنابراین اگر قصد اجاره ملک ورثه ای را دارید، در قدم اول و پیش از هر سوالی، در خصوص انجام انحصار وراثت پرس و جو کرده و پیش از انجام معامله حتما گواهی انحصار وراثت را رویت کنید.

  • موافقت وراث

گاهی اوقات یک یا چند نفر از وراثت با اجاره دادن ملک موافق هستند، اما یک یا چند نفر دیگر موافق این موضوع نیستند. در این حالت حتی اگر اجاره نامه نوشته شود، اجاره نامه مورد قبول نیست

فراموش نکنید برای اجاره ملک ورثه ای باید تمامی وراث رضایت داشته باشند. علاوه بر این تمامی وراث باید پای قرارداد را امضا کنند.

پس قبل از امضا قرارداد اجاره ملک ورثه ای حتما گواهی انحصار وراثت را مشاهده کنید و اطمینان حاصل کنید که تمامی وراثت نسبت به اجاره ملک رضایت داشته و پای قرارداد را امضا می‌کنند.

روش های پرداخت پول در معاملات مسکن / اجاره آپارتمان منطقه چیتگر

هر معامله ای در هر زمینه ای اصول و نکاتی دارد که با دانستن آن ها باعث میشود، با ذهن باز تری بتوانید تصمیم بگیرید و در معاملات موفق تر باشید. از جمله نکاتی که میشود به آن ها اشاره کرد:

  1. قبل از از انجام مراحل خرید قیمت منطقه را به خوبی بررسی کنید. مشاورین املاک حدود 20 تا 30% قیمت متفاوتی برای خریدار و فروشنده قایل هستند پس در هنگام خرید خود را هم به جای خریدار و هم به جای فروشنده بگذارید.
  2. هنگام معامله ملک سعی کنید حتما یک فرد قابل اطمینان و کاربلد همراه شما باشد تا احتمال کلاهبرداری از شما بسیار کم شود.
  3. مطمعن شوید که نام مالک با نام کارت ملی یکسان باشد.سند مالکیت فروشنده را بررسی و مطالعه کنید. هر جا شک پیدا کردید بیان کنید. اگر سند تک برگ ندارد و ملک کاداستر نشده حتما مساحت و حدود را در قولنامه قید کنید و اختلاف متراژ احتمالی را تعیین تکلیف کنید. و دقت کنید ملک در رهن نباشد.
  4. پس از انجام مراحل خرید و هنگام نقل و انتقال مواردی همچون گواهی اتمام بنا، صورت مجلس تفکیکی و بنچاق قبلی را مطالعه کنید تا اگر خود قصد فروش داشتید مشکلی برایتان پیش نیاد.

* تعریف بنچاق: سندی است که در دفترخانه اسناد رسمی صادر می گردد و اداره ثبت بر مبنای آن سند مالکیت جدید را صادر می کند. دقت داشته باشید فروشنده موظف است مفاصا حساب دارایی، شهرداری و استعلام ثبت سند را قبل از حضور در دفترخانه جهت انتقال رسمی آماده کند. اینها حدود یک ماه اعتبار دارند پس زودتر از موعد مقرر انجام ندهید.

  1. حتما شماره دفترخانه و تاریخ انتقال سند را مشخص کنید تا در صورتیکه به هر دلیل هر طرف در دفترخانه حاضر نشد بتوانید گواهی عدم حضور وی را از دفترخانه مطالبه کنید که در صورت اختلاف خیلی بکار می آید
  2. اگر فروشنده هستید هرگز چک معمولی قبول نکنید و سعی کنید چک رمزدار و بین بانکی تضمینی از خریدار بخواهید.

    انواع روش های پرداخت پول در معاملات ملکی

    روش پرداخت پول در معاملات مسکن به توافق طرفین بستگی دارد اما معمولا این کار با استفاده از چک انجام می‌شود. انواع مختلفی از چک وجود دارد که برخی از آن‌ها در معاملات مسکن نیز استفاده می‌شوند. روش‌های دیگر امنیت کمتری دارند و در موارد خاص به کار می‌روند. قصد ما معرفی تک تک این روش‌ها و بررسی مزایا و معایب آن‌ها است.

    چک عادی

    یکی از راه های پرداخت پول در معاملات مسکن با استفاده از چک عادی میباشد. فرق چک عادی با بقیه چک ها از این نظر میباشد که چک عادی را خود صاحب حساب جاری صادر میکند و به طلبکار خود یا برای خرید اجناس مختلف ارائه می دهد.
    در صورتی که طرفین به هم اطمینان داشته باشند ممکن است از چک شخصی استفاده کنند. پس توصیه میشود در معاملات ملکی از چک شخصی استفاده نکنید.
    یکی دیگر از مشکلات چک عادی بحث پاس نشدن آن می باشد که اگر این اتفاق بیفتد دچار دردسرهای فراوانی خواهد شد و باید وقت زیادی بگذارید که شاید پولتان را بتوانید برگردانید و ممکن است حتی نتوانید به مبلغ مورد نظر خود برسید.

    چک رمز دار

    چک رمز دار یا همان چک بانکی تضمین شده توسط یک بانک و از طرف همان بانک صادر میشود. همان طور که از اسمش معلوم است پرداخت شدن آن تضمینی میباشد و با پول نقد تفاوتی ندارد.
    بنابراین حتی اگر صاحب چک دچار ورشکستی شود و یا فوت کند صاحب حساب در پرداخت آن تاثیری ندارد و دارنده چک مبلغ را به هر حال دریافت خواهد کرد.
    این نوع چک ها به دلیل تضمینی که در پرداخت ان وجود دارد رایج تر از باقی روش های پرداخت میباشد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 176 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 14:10

در حالت کلی برای اینکه درختان گردو بتوانند انرژی مورد نیاز خود را برای رشد و ریشه تامین کند لازم است در چاله هایی که قرار است نهال گردو در آن کاشته شود انواع کودهای شیمیایی به صورت تمام و کمال در آن ریخته شوند ‌. برای بارور کردن درختان گردو شما به نیتروژن احتیاج دارید تا  گردوها به سرعت رشد کنند . به راستی که بیشترین مواد لازم برای گردو نیتروژن است . از دیگر مواد لازم می توان به  فسفر و پتاسیم اشاره کرد . برای بهترین نتیجه از مخلوط کود با دوبرابر نیتروژن مانند ۱۰-۱۰-۲۰  استفاده کنید .

 کود مورد نیاز برای باردهی درخت گردو :

کود نیتروژنی

بسیاری از فرایندهای متابولیک در گیاهان و حیوانات به  نیتروژن تکیه می کنند.  مهمترین و شناخته شده ترین نقش نیتروژن در تشکیل اسیدهای آمینه است که ساختمان های پروتئین  را تشکیل می دهند . یکی از بهترین کودهای مخصوص گردو نیتروژن است .

کود فسفر :

فسفر یکی از ۳ مواد مهم برای گیاهان و رشد و سلامت آنها است . این عنصر برای رشد خوب گیاه نقش اساسی دارد و نقش مهمی در رند فتوسنتز دارد .

کود پتاسیم :

از کود پتاسیم برای ایمن کردن درختان در برابر خشکسالی و بیماری استفاده می‌کنند . این کودک با ترکیب گودهای دیگر مانند نیتروژن فسفر مورد استفاده قرار می گیرد .

کود نیتروژن بهترین کود برای سفید شدن مغز گردو

نیتروژن در تشکیل اسیدهای آمینه که ساختمان پروتئین را تشکیل می‌دهد نقش مهمی ‌را ایفا می‌کند. نیتروژن یکی از نیازهای اساسی گیاهان و حیوانات است و به عنوان بهترین کود برای گردو شناخته می‌شود.

کود فسفر بهترین کود برای رشد سریع نهال گردو

بهترین کود برای نهال گردو فسفر است که در رشد خوب گیاه نقش مهمی‌ دارد و در روند فتوسنتز نیز نقش متفاوتی را ایجاد می‌کند. برای خریداری این نمونه به ویژگی‌های آن توجه کنید تا بهترین نمونه را خریداری کنید.

کود پتاسیم کود مناسب درخت گردو

دلیل استفاده از کود پتاسیم ایمن کردن درختان در برابر خشکسالی و انواع بیماری‌ها است. این کود در ترکیب با کودهای دیگر استفاده می‌شود تا اثربخشی آن چند برابر شود، کود پتاسیم برای ایمنی نهال بسیار مناسب است.

کود نیتروژن بهترین کود برای سفید شدن مغز گردو

نیتروژن در تشکیل اسیدهای آمینه که ساختمان پروتئین را تشکیل می‌دهد نقش مهمی ‌را ایفا می‌کند. نیتروژن یکی از نیازهای اساسی گیاهان و حیوانات است و به عنوان بهترین کود برای گردو شناخته می‌شود.

کود فسفر بهترین کود برای رشد سریع نهال گردو

بهترین کود برای نهال گردو فسفر است که در رشد خوب گیاه نقش مهمی‌ دارد و در روند فتوسنتز نیز نقش متفاوتی را ایجاد می‌کند. برای خریداری این نمونه به ویژگی‌های آن توجه کنید تا بهترین نمونه را خریداری کنید.

کود پتاسیم کود مناسب درخت گردو

دلیل استفاده از کود پتاسیم ایمن کردن درختان در برابر خشکسالی و انواع بیماری‌ها است. این کود در ترکیب با کودهای دیگر استفاده می‌شود تا اثربخشی آن چند برابر شود، کود پتاسیم برای ایمنی نهال بسیار مناسب است.

تاثیر کود حیوانی روی درخت گردو

معمولا باغداران سعی می کنند از کودهای شیمیایی برای بازدهی  بهتر و بیشتر درخت گردو استفاده کنند.کودهای شیمیایی تاثیراتی دارند اما از طرفی می توانند یکسری معایب را نیز به همراه داشته باشند.آیا کود حیوانی برای درخت گردو خوب است این موضوع جزو بحث های بسیار مهمی است که بایستی به آن به میزان لازم و کافی اهمیت بدهید.همیشه از دیرباز تغذیه درختان اهمیت داشته است و از مواردی مهم بوده که در میزان باردهی و کیفیت محصولات موثر بود.اما استفاده از کود حیوانی در نهال گردو بسیار در روند رشد نهال گردو تاثیر داشته و موجب افزایش میزان باردهی بعلاوه بالا رفتن کیفیت محصولات درخت گردو می شود. در این مطلب می خواهیم درباره اهمیت و تاثیر کود حیوانی روی درخت گردو به شما بگوییم.این مقاله می تواند به بازدهی بهتر درخت گردو به شما کمک کند تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

اهمیت کوددهی در درخت گردو

اهمیت کوددهی در درخت گردو بسیار بالا است. هر فردی بایستی برای رشد بهتر نهال گردو خود به میزان کود و تغذیه درخت گردو اهمیت دهد.

حالا سوال اینجاست که هر کودی می تواند میزان باردهی را افزایش بدهد؟ هر کودی استفاده کنیم مشکلی نیست؟

کود حیوانی در درخت گردو تاثیر عالی و بالایی دارد و می تواند باردهی درخت را چند برابر کند از طرفی میزان تاثیرگذاری آن روی کیفیت محصولات بسیار بالا است.

نهال گردو برای قدرت بالا رشد به یکسری از نگهداری ها و رسیدگی های از جمله کوددهی نیاز دارد.تاثیر کود حیوانی در درخت گردو بالا است و می توانید با کودهای ارگانیک مثل کود گوسفندی – کود مرغی میزان بازدهی درخت گردو را بالا ببرید

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 13:20

طراحی و اجرای روف گاردن را می توان یکی از مهم ترین فعالیت ها در معماری شهری دانست. با توجه به مسائل تقسیم وزن، آبیاری و کف سازی مناسب و عایق رطوبتی خوب، بهتر است این امر مهم را به یک شرکت معتبر و مجرب بسپارید. اگر به دنبال شرکت طراحی و اجرای روف گاردن هستید می توانید با گروه مهندسی تاتیان همکاری داشته باشید. این گروه با سالها فعالیت مفید و کسب رضایت حداکثری مشتریان توانسته نام خود را به عنوان یکی از برترین شرکت های اجرای روف گاردن به ثبت برساند.

هزینه اجرای روف گاردن

هزینه اجرای روف گاردن به عوامل و عناصر زیادی وابسته است قیمت روف گاردن با توجه به ساختار آن متغییر می باشد.

برخی از عواملی که بر هزینه اجرای روف گاردن تاثیر می گذارند:

متراژ پشت بام: متراژ بام و متراژ روف گاردن تاثیر مستقیم بر قیمت روف گاردن دارد.
سیستم های روشنایی: یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت باغ بام، استفاده از سیستم های روشنایی میباشد و با توجه به مقدار چراغ ها و نوع آنها می تواند تعیین قیمت شود.
هزینه زیرسازی: زیرسازی روف گاردن با متریال های مختلفی مانند، چوب، سنگ و یا شن صورت می گیرد و با نتخاب هرکدام قیمت روف گاردن به طور مستقیم تغییر میکند.
می توان گفت استفاده از چوب برای زیرسازی روف گاردن از شن و سنگ گران تر بوده و بر هزینه اجرای روف گاردن می افزاید.
عناصر تزئینی و متفرقه:استفاده از فواره، آب نما استفاده از آلاچیق ها و فلاورباکس ها، تعبیه آبیاری هوشمند،فرنیچر روف گاردن و مبلمان فضای باز و…. می توانند در تعیین قیمت روف گاردن موثر باشند

طراحی و اجرای ویلای استخردار

اگر به دنبال طراحی و ساخت ویلا استخر دار مدرن و زیبا هستید باید طراحی و اجرای آن را به متخصصین این صنعت بسپارید. در غیر این صورت در میانه ی راه متوجه ایراد و نقص زیادی در پروژه می شوید که باید هزینه ی زیادی برای رفع آنها صرف شود. پس برای صرف هزینه ی کمتر، طراحی و ساخت ویلا در زمان کوتاه تر و رفاه بیشتر خودتان با گروه های طراحی و معماری تاتیان در تماس باشید. در طراحی استخر ویلا، استخر نقش مهم و موثری دارد که با توجه به ویژگی‌های ویلا و انتظارات استفاده کنندگان و برخی فاکتورهای مهم دیگر طراحی و اجرا می‌شود. همه ما در رابطه با خواص درمانی آب چه از لحاظ جسمی‌و چه از لحاظ روحی آگاه هستیم، همینطور از لحاظ تفریحی و اوقات فراغت نیز علاقمندان زیادی برای ورزش‌های آبی و غیره وجود دارند.

برآورد هزینه ساخت ویلا

برای تخمین هزینه های اجرای ویلا تاسیسات و سازه یک ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است. نقشه‌های محاسباتی نیز شامل اسکلت، ابعاد پی و ستون‌ها، دیوارهای باربند، تی ریزی‌ها، و… هستند که باید بر اساس محاسبات مهندسی انجام گیرند. نقشه‌های تاسیسات مکانیکی، نقشه‌های لوله‌کشی آب سرد و گرم، لوله‌های شوفاژ و یا سیستم تهویه شبکه آب و فاضلاب مسیر و مشخصات کانال ‌های تهویه و… را در بر می‌گیرند. نقشه‌های تاسیسات برقی، برای نشان‌ دادن مسیر و مشخصات سیم‌ کشی برق یک ساختمان، تلفن در بازکن‌های برقی، آنتن، سیستم اعلام خطر و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

طراحی و اجرای ویلا استخردار تنها یکی از خدمات شرکت تاتیان به شمار می‌رود. در این زمینه، شرکت مورد نظر می‌تواند به طراحی نقشه‌های معماری مطابق با خواست و نیاز شما کارفرمایان اقدام نماید و از طرف دیگر امور محاسبات این کار را نیز به انجام برساند و تمامی سازه‌های فلزی و یا بتنی مورد نظر شما را محاسبه و طراحی کند. طراحی و محاسبه تاسیسات برقی و مکانیکی ساختمان نیز از دیگر خدماتی است که توسط متخصصین این شرکت به مشتریان ارائه می‌گردد.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 150 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 13:17

با توجه به مجموعه مقررات و آیین نامه های آموزشی دوره دکتری، دانشجویان این مقطع موظف هستند صلاحیت پژوهشی و آموزشی خود را تدوین رساله و دفاع از آن انجام دهند. اما با استناد به همین قوانین، در دانشگاه های کشور، برای انجام دفاع و همچنین فارغ التحصیلی از مقطع دکتری نیاز است تا دو مقاله در مجلات علمی معتبر به چاپ برسانند. در ادامه در مورد پروسه چاپ مقاله دکتری در مجلات معتبر صحبت خواهیم کرد. چاپ مقاله دکتری برای دفاع دکتری یکی از ملزومات به پایان رساندن این مقطع تحصیلی می باشد. دانشجویان برای اینکه بتوانند مجوز دفاع از رساله خود را دریافت کرده و برای فارغ التحصیلی اقدام کنند، باید دو مقاله علمی در نشریات معتبر به چاپ برسانند. یکی از مقالات برای پیش از دفاع و دیگری برای فارغ التحصیلی مورد استفاده قرار می گیرند. دانشگاه های ایرانی هر کدام نشریات خاصی را قبول دارند از این رو بهتر است پیش از چاپ مقاله دکتری حتما مجلات مورد نظر خود را به پژوهش دانشگاه ارائه دهید و پس از اطمینان از مورد تایید بودن نشریه، مقاله خود را برای چاپ به آن ارسال کنید.

پروسه چاپ مقاله دکتری برای دفاع از رساله

تهیه مقاله علمی : در ابتدا باید یک مقاله قوی داشته باشید. برای این کار یا باید مقاله ای در حیطه تخصصی بنویسید، یا اینکه از رساله خود استخراج کنید. نگارش مقاله خوب قطعا زمان بر خواهد بود، از این رو پیشنهاد میشود که از رساله خود مقاله استخراج کنید. با توجه به این که موضوع رساله معمولا جدید است و محتوای آن زیر نظر اساتید مجرب تهیه و تدوین شده، از این رو انتظار میرود مقاله استخراج شده از رساله دکتری، یک مقاله بسیار قوی باشد.

انتخاب ژورنال علمی : یکی از مهمترین و حساس ترین موارد در پروسه چاپ مقاله، انتخاب ژورنال مناسب است. در انتخاب ژورنال مناسب باید اول دقیق به بررسی اهداف ژورنال بپردازید و زمانی که اطمینان پیدا کردید مقاله و مجله هم اسکوپ هستند میتوانید به آن مجله ارسال کنید. میتوانید برای انتخاب دقیق تر ژورنال، چند مورد از مقالات چاپ شده در آخرین شماره آن مجله را هم بررسی کنید. حتما میتواند کمکتان کند. همچنین با توجه به این که بعضا دانشگاه های کشور سلیقه ای عمل میکنند، تاکید میکنیم، قبل از هر اقدامی، تاییدیه مجله انتخابی را از پژوهش دانشگاه بصورت کتبی دریافت نمائید.

ترجمه تخصصی: اگر قصد ارسال مقاله به مجلات خارجی دارید، باید کل مقاله به زبان انگلیسی ترجمه شود، با توجه به اینکه مقالات علمی دارای اصطلاحات و عبارات تخصصی هستند، مترجم این کار باید علاوه بر تسلط روی زبان مبدا و مقصد، روی موضوع مقاله هم متخصص باشد. همچنین پس از ترجمه پیشنهاد میشود که متن توسط ویراستار مجرب، مورد بازبینی قرار بگیرد.

فرمت بندی و ارسال مقاله: در این مرحله لازم است که به سایت مجله انتخابی بروید و از بخش راهنمای نویسندگان، فایل فرمت بندی مجله را دانلود کنید. این فایل فرمت ظاهری مجله است و تمام مجلات برای خود فرمت منحصر بفردی دارد و نویسنده مقاله الزام دارد، تمام موارد را طبق این فایل تنظیم کند. پس از انجام فرمت بندی، مقاله آماده سابمیت به مجله است. میتوانید با استفاده از سیستم سابمیت مجله، مقاله را به دست سردبیر مجله برسانید.

داوری مجله: پس از اینکه مقاله به دست ادیتور رسید، مقاله از نظر موضوعی بررسی میشود و مواردی که با اسکوپ مجله همخوانی نداشته باشند، ریجکت میشود. مواردی هم که مورد تایید قرار گرفتند برای داوری ریزبینانه، به چند داور ارسال میشود. پس از آن داوران مقالات را به صورت دقیق بررسی میکنند و مواردی که دارای ایرادات بزرگ باشند، ریجکت میکنند، مواردی هم که با استاندارد مجله همخوانی داشته باشد، پذیرش میکنند، مواردی هم که دارای ایرادات جزئی بودند، اصلاحیه خورده و به نویسنده فرصت اصلاح آنها داده میشود که پس از تکمیل آنها، در صورت رفع شدن ایرادات، مورد پذیرش قرار گیرند.

پذیرش و چاپ مقاله : مقالاتی که پذیرش میشوند، به نویسندگان نامه پذیرش ارسال میشود و در شماره آتی مجله، چاپ خواهند شد.

مزایای پذیرش مقاله و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات دارای مزایای متفاوتی می تواند باشد که از جمله مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کسب امتیاز در مصاحبه دکتری و پذیرش راحت تر برای مقطع دکتری

کسب مجوز دفاع از رساله و دریافت مدرک برای دانشجویان مقطع دکتری

در معرض دید قرار دادن نتایج تحقیقات علمی در سراسر جهان

کسب دو نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد

افزایش حقوق و مزایای برای پژوهشگران شاغل

امتیاز بالا برای استخدام در شغل‌های دولتی

ارتقا درجه علمی برای اساتید

مدت زمان پذیرش مقاله

از آنجا که مجلات مختلف دارای فرایندهای داوری مختلف هستند. فرایند داوری بعضی از مجلات بسیار سریع است و برخی دیگر مدت‌ها طول می‌کشد تا نتیجه‌ای مشخص به شما اعلام کنند. اما به طور کلی، می‌توان گفت که نشریات مختلف برای رسیدگی به مقالات زمانی از حدود یک هفته تا حتی یک سال را در نظر می‌گیرند. گاهی خیلی زود به شما پاسخ داده می‌شود و گاهی هم بیش از ۷ ماه تا شاید یک سال باید صبر کنید. در هر حال، زمان دقیقی نمی‌توان برای این فرایند متصور شد.اما شما می توانید مراحل داوری را با استاندارد سازی طبق فرمت مجله و ترجمه کاملا روان و… تسریع نمایید تا داوران مجددا مقاله شما را برای اصلاحات ارسال نکرده و بعد بررسی مورد پذیرش قرار داده و در سریع ترین زمان به چاپ برسانند.

هزینه پذیرش مقاله در مجلات چقدر است؟

هزینه پذیرش مقاله و چاپ مقاله با توجه به مجله انتخابی شما می تواند متغیر باشد بعضی از نشریات داخلی و خارجی کاملاً رایگان هستند؛ یعنی نیازی به پرداخت هزینه چاپ و انتشار در آن‌ها وجود ندارد؛ اما برخی دیگر هزینه هایی برای انتشار مقاله از شما دریافت می‌کنند. که این هزینه برای انتشار مقالات در مجله های خارجی به‌مراتب بیشتر است زیرا این هزینه به شکل ارزهای خارجی دریافت می‌شود و باید ریال را به دلار و ارزهای خارجی دیگر تبدیل کنید و از طریق درگاه‌های پرداخت بین‌المللی، کارت‌های اعتباری خارجی یا دوستان و آشنایانی که حساب‌هایی در بانک‌های خارجی دارند، هزینه را پرداخت نمایید.

اما نگران نباشید با کارشناسان دانشجوی برتر در ارتباط باشید تا مقاله شما را در بهترین مجلاتعلمی پژوهشی ، isi ، اسکوپوس با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان به چاپ برسانند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 13:14

استفاده از صابون های گیاهی یکی از راه حل های مفید برای درمان و جلوگیری از بروز جوش و آکنه هستند. اما این سوال مطرح می شود که کدام یک از صابون های گیاهی برای درمان جوش و آکنه موثر تر عمل می کنند. قصد خرید بهترین صابون ضد جوش را دارید، باید به برند آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. معمولا بهترین برندهای صابون، بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

ویژگی های صابون ضد جوش

رفع انواع جوش
رفع قرمزی جوش
رفع التهاب جوش
کنترل چربی پوست
جلوگیری از ایجاد جوش جدید
روشن کننده طبیعی
مکمل درمان در پک جوش

روش استفاده از صابون ضد جوش

یک ساعت به زمان خواب صابون را به دست زده و کف بدست آمده را به صورت زده و بعد از 3 تا 4 ثانیه شستشو دهید.

لطفاً برای داشتن صابون با عمر بیشتر از زیر صابونی استفاده نمایید تا صابون له نشود.

صابون زغال فعال

اگر از پوست چرب رنج می برید، صابون زغال فعال سویل آی را امتحان کنید. زغال سم زدایی دارد، عملکردی که چربی اضافی را جذب می کند بدون اینکه آن را خشک کند. نتیجه آن، یک پوست روشن، تمیز و سالم در گرمای تابستان است. خواص طبیعی زغال می تواند بسیاری از مواد خطرناک و سمی، فلزات سنگین و دیگر مواد شیمیایی خطرناک را جذب کند. صابون زغال فعال یک عملکرد عالی در جذب و حفاظت بدن و همچنین تمیز کردن پوست دارد. صابون زغال فعال برای درمان آکنه نیز مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج همیشه مثبت بوده است. از آنجایی که زغال ناخالصی ها را از روی پوست جذب می کند، به درمان آکنه و سایر علائمی که بوسیله آن ایجاد می شود نیز کمک می کند. صابون زغال فعال دارای اثر مرطوب کنندگی برای پوست خشک است، اما همچنین در درمان پوست چرب نیز مفید است. علاوه بر این، حتی اگر پوست حساسی دارید، می توانید از صابون زغال فعال سویل آی برای درمان آلرژی های پوستی مانند اگزما، آکنه و پسوریازیس استفاده کنید. علت استفاده از آن در این است که زغال می تواند پوست شما را سفت تر کند و ظاهر زیبایی به آن بدهد.

ویژگی های صابون زغال فعال :

رفع جوش های سرسیاه
کنترل چربی 
کمک در رفع منافذ باز
پاکسازی پوست

روش استفاده صابون زغال فعال :

یک ساعت به زمان خواب صابون زغال فعال را به دست زده و کف بدست آمده را به صورت زده و بعد از 3 تا 4 ثانیه شستشو دهید.
در ساخت صابون های تولید شده به روش سرد از نگهداره های شیمیایی یا چربی حیوانی استفاده نمی شود.
نکته: لطفاً برای داشتن صابون با عمر بیشتر از زیر صابونی مناسب استفاده نمایید تا صابون له نشود.

این صابون باعث خشکی پوست نمی گردد و بافت خشکی ندارد.

ترکیبات صابون زغال فعال :

زغال فعال، روغن های ختمی، نارگیل و ترکیبات تخصصی موثر در رفع جوش سرسیاه و سایر جوش ها

خاصیت صابون زغال فعال سویل آی

بخاطر وجود کربن فعال بهداشتی کوبیده شده و روغن های گیاهی در صابون زغال عملیات لایه برداری ( اسکراپ ) انجام میشود. این محصول دارای خواص اعجاز انگیزی است که بهتر است از قبل مطلع شوید.
این صابون به دلیل وجود کربن فعال خاصیت قوی پاکسازی عمیق پوستی را دارد.
این صابون ضد لک و ضد جوش بهم می باشد.
ضد چین و چروک هم می باشد.
متعادل کننده چربی پوست بود که بهترین صابون برای کسانیست که پوست چربی دارند و از آن رنج میبرند.
ضمناً دارای خاصیت لایه برداری و اسکراپ می باشد.
برای آقایان و خانم ها قابل استفادست.
هم برای صورت هم بدن مورد استفاده قرار میگیرد.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 13:12

خبرنامه